Neem contact op: 06-11056611

Activiteiten

december 2018: Stichting Biezonder heeft voor de 4e keer dit jaar een Kerstontbijt verzorgd in het Sophia Kinderziekenhuis. Alle kinderen en ouders werden verrast met een ontbijt, cadeautje en/of goodiebag. Tevens was de Kerstman en kerstclown aanwezig en konden de kinderen worden geschminkt. We hebben weer diverse glimlachjes kunnen verzorgen.

juni 2018: Stichting Biezonder heeft 2 gezinnen blij kunnen maken met bioscoopkaartjes van Kineopolis Zoetermeer. Beide gezinnen zijn bekend in het ziekenhuis door aandoeningen van de kinderen. Met het bioscoopbezoek hopen we de kinderen een leuke dag te geven en ze op deze manier hun ziekte even te laten vergeten. De kinderen waren erg verrast en blij met de kaartjes en cadeautjes.

11 april 2018: Woensdagavond 11 april zal Stichting Biezonder een 'Biezondere' verwenavond organiseren voor "zorgmoeders" van medisch kinderdagverblijf Kombino.
Deze moeders hebben allemaal een kind wat extra medische zorg nodig heeft. Om de moeders een avondje te 'ontzorgen' organiseren wij een gezellige en relaxte avond. Er zullen verschillende activiteiten zijn waarbij ontspanning en gezelligheid hoog in het vaandel staan.

December 2017: Maandag 25 december (1e Kerstdag) zal Stichting Biezonder een Kerstontbijt verzorgen in het Sophia Kinderziekenhuis. Voor het derde jaar zullen de zieke kinderen en hun ouders een kerstontbijt ontvangen en daarbij een leuke attentie. Dit alles om het verblijf in het ziekenhuis tijdens de kerstdagen iets aangenamer te maken.

Augustus 2017: Zaterdagmiddag 19 augustus is de fietstocht ter nagedachtenis aan Tess haar geboortedag gefietst. Ruim 70 deelnemers konden kiezen uit een tocht van 15 of 30 km. Het was een zeer geslaagde en gezellige middag. Het inschrijfgeld voor de fietstocht komt geheel ten goede aan stichting Biezonder.

Juli 2017: Woensdagmiddag 26 juli hebben we heerlijke ijsjes en Emmi Caffè latte gebracht bij de zieke kinderen en hun ouders in het Sophia Kinderziekenhuis. Tevens werden de kinderen verrast met een leuk cadeautje. Dit alles werd door de kinderen, ouders en personeel zeer gewaardeerd.

Maart 2017: Woensdagmiddag 29 maart is in het Lange Land ziekenhuis te Zoetermeer de behandelkamer geopend.
Van een witte steriele "ziekenhuis" kamer is het nu een gezellige kamer met kindvriendelijke decoraties en aangename geur geworden.
We hopen dat dit de behandeling iets "aangenamer" zal maken voor kind en ouder.
Stichting Biezonder heeft zich ingezet om dit te realiseren. Door onder andere donaties van basisschool de Tjalk, Van der Goes interieurs en overige donateurs is dit project tot stand gekomen.

Januari 2016: Ook dit jaar is het Kerstontbijt in het Sophia kinderziekenhuis weer een succes geweest. Dit maal voor het gehele ziekenhuis!! De hal van het ziekenhuis was omgetoverd tot gezellige eetkamer en ook de ontbijtdozen zagen er mooi en lekker uit. De kinderen konden geschminkt worden, poppentheater kijken of vermaakt worden door een clown. Maar het belangrijkste was om met ouders samen te kunnen ontbijten tijdens de Kerst. Het was een geslaagde ochtend.

December 2016: Na het succes van vorig jaar organiseren we dit jaar wederom een Kerstontbijt in het Sophia kinderziekenhuis. Dit maal alleen voor het gehele ziekenhuis!! Een gehele uitdaging die we graag aangaan om alle (zieke) kinderen en ouders samen te laten zijn met Kerst.

Maart 2016: Afgelopen woensdag 30 maart jl. heeft Stichting Biezonder deelgenomen aan de filmpresentatie"Het geheim van Sophia deel II".
Stichting Biezonder heeft een heuse "meet and greet"  gefotografeerd met de hoofdrolspelers.
Alle aanwezige patiëntjes en hun familie werden op de rode loper gefotografeerd en na afloop van de film konden zij deze foto ophalen als aandenken aan deze gezellige middag.

December 2015: Onze eerste activiteit is een feit: Kerstontbijt georganiseerd op afdeling 1 Noord van het Sophia kinderziekenhuis!
Alle (zieke) kinderen en ouders konden plaats nemen aan een gezellig gedekte tafel en konden genieten van een heerlijk ontbijt.
Zelfs had de kerstman twee kerstvrouwen gestuurd met cadeautjes.