Aandacht kan heel Biezonder zijn

december 2022

MUZIEK AAN BED in het Groen Hart ziekenhuis

Voor de tweede keer dit jaar hebben de dames van MUZIEK AAN BED een optreden verzorgd in het Groen Hart ziekenhuis. In november op de kinderafdeling en deze maand op de afdeling Neonatologie. Het optreden is door stichting Biezonder mogelijk gemaakt.

De Verteltante bij medisch kinderdagverblijf Kombino

De Verteltante heeft namens onze stichting een bezoek gebracht aan medisch kdv Kombino. Ze heeft hier een leuk verhaal aan de kinderen verteld en met behulp van sensorische materialen kwam het verhaal voor de kindere tot leven. Het was een geslaagde ochtend.

Speelgoed en knutselmateriaal voor Rijndam revalidatie

Bij Rijndam revalidatie in Rotterdam hebben wij mooie spel- en knutselmaterialen afgeleverd voor de kinderen die hier revalideren. Van verf, spelletjes, diamond painting sets tot een gloednieuwe Nintendo Switch. De kinderen waren er enorm blij mee.

Stichting Biezonder is geheel afhankelijk van donaties van particulieren en bedrijven.